Premi "Bredda" a la millor contribució a l'escena 2009

Forum del portal web València ska

Premi "Bredda" a la millor contribució a l'escena jamaiquina local

Jamaican Memories
14
30%
Golden Singles Records
23
49%
Juanita Club / Dub Club
2
4%
Sergio Monleón (Jah Macetas)
4
9%
Rudies All Around
4
9%

Vots totals : 47

Premi "Bredda" a la millor contribució a l'escena 2009

EntradaAutor: Meteoska Data: dl. gen. 25, 2010 10:49 pm

Premi "Bredda" a la millor contribució a l'escena jamaiquina local (selectors, promotors etc.)
Meteoska

Entrades: 230
Membre des de: dj. ago. 07, 2008 10:08 pm

Re: Premi "Bredda" a la millor contribució a l'escena 2009

EntradaAutor: maik!!! Data: dt. gen. 26, 2010 12:12 am

Meteoska ha escrit:Premi "Bredda" a la millor contribució a l'escena jamaiquina local (selectors, promotors etc.)
Meteoska ha escrit:Premi "Bredda" a la millor contribució a l'escena jamaiquina local (selectors, promotors etc.)
maik!!!

Entrades: 3
Membre des de: dt. gen. 26, 2010 12:10 am

EntradaAutor: maik!!! Data: dt. gen. 26, 2010 12:13 am

maik!!! ha escrit:
maik!!!

Entrades: 3
Membre des de: dt. gen. 26, 2010 12:10 am

EntradaAutor: XevTheRude Data: dt. gen. 26, 2010 1:36 am

Golden Singles Records, el montar un segell solament amb edicions en vinil i tot el que estan fent crec que mereixen el premi pero ja.

Moltes gràcies per la "nominació" de Rudies All Around, pero de moment no hem fet res com aquell que diu!
XevTheRude

Entrades: 140
Membre des de: dl. nov. 03, 2008 6:02 pm

EntradaAutor: Bwoy Data: dt. gen. 26, 2010 7:29 pm

Con todos mis respetos y consideraciones a mis amigos de Golden Singles Records & Producciones, Juanita Club / Dub Club o Jamaican Memories, creo que el premio debe homenajear una trayectoria de obsesión enfermiza por lo jamaicano y aquí no caben dudas.
Bwoy

Entrades: 69
Membre des de: dj. gen. 01, 2009 1:33 pm

EntradaAutor: Meteoska Data: dt. gen. 26, 2010 10:33 pm

Bwoy ha escrit:Con todos mis respetos y consideraciones a mis amigos de Golden Singles Records & Producciones, Juanita Club / Dub Club o Jamaican Memories, creo que el premio debe homenajear una trayectoria de obsesión enfermiza por lo jamaicano y aquí no caben dudas.

La verdad es que espero no ser el único pero por edad o por estar más en la onda del reggae y creo que es bastante general, ignoramos bastante de la carrera de Sergio Monleón :oops: , no estaria de más que nos ilustraras con unas breves pinceladas de su trayectoria :roll:

Saludos
Meteoska

Entrades: 230
Membre des de: dj. ago. 07, 2008 10:08 pm

EntradaAutor: Bwoy Data: dc. gen. 27, 2010 10:31 am

Meteoska ha escrit:
Bwoy ha escrit:Con todos mis respetos y consideraciones a mis amigos de Golden Singles Records & Producciones, Juanita Club / Dub Club o Jamaican Memories, creo que el premio debe homenajear una trayectoria de obsesión enfermiza por lo jamaicano y aquí no caben dudas.

La verdad es que espero no ser el único pero por edad o por estar más en la onda del reggae y creo que es bastante general, ignoramos bastante de la carrera de Sergio Monleón :oops: , no estaria de más que nos ilustraras con unas breves pinceladas de su trayectoria :roll:

Saludos

Fundador de Jah Macetas en 1982 -primera banda de reggae en España- con los que edita:
- Dub en babia (k7, 1983)
- Jah veus (k7, 1984)
- Nunca se sabe (k7, 1986)
- Una semilla (minilp, 1987)
- Toda una vida (lp, 1990)
- Jah Macetas y Los Naturals en Studio 1 (cd, 1995)
- Clásicos del reggae vol.1 (cd, 1997)
- Dub incorrupto (cd, 1998)
- Dub fallas explosión (cd, 1998)

Fundador de Lepanto Rockers, con los que graba los temas "Surf dub" y "Dub to Fari", el sgundo incluido en el recopilatorio "Spanish Town Reggae" que edita la ACR.

Miembro de la banda de Alberto Tarín Jazzin´Reggae, con los que participa en la edición de:
- Jazzin Reggae (cd, 2001)
- Jazzin Reggae Showcase vol.1 y vol.2 (cd, 2002)
- Livin´Reggae (doble dvd y cd, 2008)
- Dave Barker meets Alberto Tarín (lp, 2008)
- Portraits of Today (cd, 2009)

Fundador de:
- Marcus Import Records (1987), primera distribuidora de reggae en Valencia
- Negril (1988), primera tienda de reggae en Valencia
- Los programas de radio La Hora Rasta (1985-1987, 2003-...), Valencia Rasta (1989-1991)

Promotor de actuaciones en Valencia de artistas jam aicanos como: Pablo Moses, Israel Vibration, The Gladiators, Dave Barker, Winston Francis, AJ Franklin...

Este año debería concedérsele el premio a él al haber puesto de nuevo en funcionamiento a Jah Macetas y por su innegable dedicación al arraigo de la música jamaicana en Valencia.

http://www.myspace.com/monleonsergio
Bwoy

Entrades: 69
Membre des de: dj. gen. 01, 2009 1:33 pm

EntradaAutor: paupa Data: dc. gen. 27, 2010 1:39 pm

Jo també he votat a Sergio ;)
paupa

Entrades: 120
Membre des de: dg. oct. 26, 2008 11:55 am

EntradaAutor: twisterska Data: dc. gen. 27, 2010 2:12 pm

Golden Singles Records no porta molt de temps entre nosaltres, però la seva aportació està sent més que visible, i segur que continuarà creixent al 2010 ;)
Imatge
twisterska
Administrador del Sitio

Entrades: 169
Membre des de: dt. ago. 05, 2008 5:24 pm

EntradaAutor: doctorjau Data: dj. gen. 28, 2010 12:59 pm

Pues a mi realment m´agradaría poder votar a ValenciaSka en este apartat, per la seva labor aglutinadora, per que fan que l´escena de Alacant, Valencia i Castelló estiga mes unida, per un festival al any la mar d´apanyat, per una web tan activa, per el FM, etc etc ... i per moltes raons mes...

Auriem de poder votar-vos!!
doctorjau

Entrades: 39
Membre des de: dg. nov. 23, 2008 12:06 am

Següent

Torna a: Valenciaska

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants